زبردست بلاگ مواد لکھنے اور تخلیق کرنے کا طریقہ - My Web

زبردست بلاگ مواد لکھنے اور تخلیق کرنے کا طریقہ

زبردست بلاگ مواد لکھنے اور تخلیق کرنے کا طریقہ

 ایک بار جب آپ اپنا بلاگ ترتیب دیں تو ، آپ کا اگلا ہدف مواد بنانا ہے۔  آپ کے بلاگ کا مشمولہ آپ کے پڑھنے والوں کو راغب کرنے والا بیت ہو گا۔  اس گائیڈ میں ، ہم آپ کے بلاگ پر مشتمل مواد ، آپ کی تشکیل کردہ بلاگنگ کے طریقوں اور بلاگنگ کے ان طریقوں پر پردہ ڈالیں گے جن پر عمل کرنا چاہئے۔  زبردست مواد کے بغیر ، یہاں تک کہ انتہائی عمدہ ڈیزائن شدہ ، سخت ساختہ بلاگ بھی بالآخر ناکام ہوجائیں گے۔  آپ کو اپنے بلاگ کے ل create تین قسم کے مواد تخلیق کرنے کی ضرورت ہے۔

 صفحات کا مواد: جامد صفحہ کا مواد ، جیسے "کے بارے میں" اور "رابطہ"۔

 سائڈبار مواد: جامد مواد جو آپ کے بلاگ کی سائڈبار پر ظاہر ہوتا ہے۔

 بلاگ پوسٹس کا مواد: آپ کے طاق کے بارے میں باقاعدہ پوسٹس۔  روزانہ "بلاگ اشاعتیں" لکھنا شروع کرنے سے پہلے آپ یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کے بلاگ کا جامد "صفحات" اور "سائڈبار" مواد آپ کے بلاگ پر تخلیق اور اپ لوڈ کیا گیا ہے۔  آئیے ان میں سے ہر ایک مواد کے شعبے کو تلاش کریں۔

 کامل بلاگ پوسٹ کے 7 ضروری عناصر

 سرخی

 کہانی سنانے کا ہک

 پہلے پہل میں کم حرف

 نمایاں تصویر

 سکیننگ کیلئے سب ہیڈس

 مواد اور 1،500 الفاظ کا میٹھا مقام

 اشتراک کے لئے آواز

 صفحات کا مواد

 پہلے ، آپ کو مندرجہ ذیل اقسام کی معلومات کے لئے جامد مواد کے صفحات بنانے کی ضرورت ہوگی۔

 صفحہ کے بارے میں: کسی بھی بلاگ کا سب سے روایتی صفحہ اس کے بارے میں صفحہ ہوتا ہے۔  یہ صفحہ آپ کے بلاگ میں نئے زائرین کو صرف یہ بتاتا ہے کہ یہ کیا ہے ، آپ کون ہیں اور اپنے مخصوص موضوع کے بارے میں آپ کے پاس بلاگ کیوں ہے۔  آپ کے طاق اور اپنے طرز پر منحصر ہے ، آپ کی فراہم کردہ معلومات "تمام کاروبار" یا ذاتی اور تفریحی ہوسکتی ہے۔

 رابطہ صفحے: یہ صفحہ آپ کے بلاگ میں آنے والوں کو کسی بھی وقت آپ سے رابطہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔  یہ آپ کے ای میل ایڈریس کے علاوہ سوشل نیٹ ورک کے لنکس والا سادہ سا صفحہ ہوسکتا ہے ، یا آپ رابطہ فارم 7 جیسے پلگ ان کو استعمال کرسکتے ہیں تاکہ رابطہ فارم کو دیکھنے کے ل visitors آپ کی ویب سائٹ کو چھوڑے بغیر آپ سے رابطہ کیا جاسکے۔

 مصنوعات / خدمات: اگر آپ نے اپنے بلاگ کو اپنے کاروبار کو فروغ دینے کے ل created تشکیل دیا ہے ، تو آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کے بیچنے والی مصنوعات یا خدمات کی تفصیلات کے مطابق کوئی صفحہ موجود ہو۔  متبادل کے طور پر ، اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی اپنے کاروبار کے لئے کوئی ویب سائٹ موجود ہے تو ، آپ اپنے مینو میں اس کا لنک فراہم کرسکتے ہیں۔

 اعلان دستبرداری / پالیسی: اپنے آپ کو تھوڑا سا ذمہ داری سے تحفظ فراہم کرنے کے ل you ، آپ کو دستبرداری یا پالیسی کے صفحے پر غور کرنا چاہئے۔  مثال کے طور پر ، اگر آپ ہیلتھ بلاگ لکھ رہے ہیں ، لیکن آپ طبی پیشہ ور نہیں ہیں تو ، آپ یہ کہتے ہوئے دستبرداری پیدا کرنا چاہتے ہیں کہ آپ کوئی معالج یا صحت سے متعلق دوسرے پیشہ ور نہیں ہیں اور یہ مشورہ دیتے ہیں کہ قارئین اپنے ڈاکٹروں کو اپنے ذاتی میڈیکل کے ل see دیکھیں۔  معلومات اور تشخیص.

 آپ اپنی ویب سائٹ کے زائرین کو یہ بھی بتانا چاہتے ہو کہ آپ تجزیات سے باخبر رہنا ، گوگل ایڈسینس ، وابستہ مارکیٹنگ کے لنکس اور دیگر قسم کے مواد کا استعمال کرتے ہیں۔  دستبرداری والے صفحے کی ایک عمدہ مثال یہاں مل سکتی ہے۔  جیسے جیسے آپ اپنے بلاگ کو بڑھا رہے ہیں ، آپ مندرجہ ذیل صفحات کو شامل کرنے پر بھی غور کرنا چاہیں گے۔

 ستون کے صفحات: جیسے ہی آپ اپنے بلاگ میں نیا مواد شامل کرتے ہیں ، آپ ستون کے صفحات بنانے پر غور کرنا چاہتے ہیں۔  یہ ایسے صفحات ہیں جو آپ کے بلاگ کے زائرین کو مخصوص عنوانات پر مخصوص اشاعتوں کی ہدایت کرتے ہیں۔  ڈیریک ہالپرن کی فہرست سازی کا 101 صفحہ ایک ستون کے صفحے کی ایک عمدہ مثال ہے۔

 آرکائیوز: یہ صفحہ لوگوں کو آپ کی حالیہ پوسٹوں ، اہم زمروں ، ٹاپ ٹیگز اور آپ کے بنائے ہوئے مواد کی رہنمائی کرتا ہے جو آپ کے بلاگ پر واقع نہیں ہے جیسے مہمان خطوط ، انٹرویوز ، پوڈکاسٹس اور ویڈیوز۔

 ایڈورٹائزنگ پیج: اگر آپ اپنے بلاگ پر اشتہار بیچنا چاہتے ہیں اور آپ کے پاس مشتہر افراد کے ل worth یہ قابل قدر بننے کے لئے کافی ٹریفک موجود ہے تو ، ایک اشتہاری صفحہ بنائیں جو آپ کے تازہ ترین اعدادوشمار (ویب سائٹ ملاحظہ کرنے والوں ، صفحوں کے نظارے ، ای میل صارفین ، آر ایس ایس کے سبسکرائبرز ، وغیرہ) کو ظاہر کرتا ہے۔  ).  اپنے طاق n ترجیحا بڑے والے gs کے دوسرے بلاگوں کا جائزہ لیں ، یہ دیکھنے کے لئے کہ وہ کس اہم صفحات کے ل navigation ان کے مرکزی نیویگیشن بار ، سائڈبار اور فوٹر میں لنک فراہم کرتے ہیں۔  امکانات ہیں ، آپ کے زائرین آپ کے بلاگ پر ایک ہی قسم کے صفحات تلاش کریں گے۔

 سائڈبار مشمولات

 آپ کے سائڈبار آپ کے بلاگ کے مرکزی مواد کے بائیں یا دائیں (آپ کے منتخب کردہ تھیم پر منحصر ہے) کا چھوٹا کالم ہے۔  آپ اپنے زائرین کے لئے سائڈبار ویجٹ میں مندرجہ ذیل مواد شامل کرنا چاہیں گے۔

 سبسکرائب کریں: اپنے بلاگ پر آنے والے زائرین کو ای میل یا آر ایس ایس کے ذریعے سبسکرائب کرنے کی ترغیب دیں۔  ای میل یقینا best بہترین ہے ، خاص طور پر اگر آپ مستقبل میں اپنے بلاگ کو کمانا چاہتے ہیں۔  میل چیمپ استعمال کرنے کے لئے ایک بہت بڑی خدمت ہے کیونکہ یہ پہلے 2،000 صارفین کے لئے مفت ہے۔

 کے بارے میں: نئے زائرین کے ل you یہ آپ اور آپ کے بلاگ کے بارے میں ایک یا دو آسان جملہ ہے جو شاید آپ کے بارے میں صفحہ پڑھنے میں وقت نہیں نکال سکتے ہیں۔  متن کی اس دھندلاہٹ میں آپ کی تصویر کا ہونا زائرین کو بلاگ پر ایک چہرہ ڈالنے میں مدد کرتا ہے ، چاہے آپ دوسرے مصنفین کا نظم و نسق کرنے والے مالک اور مدیر ہوں یا مرکزی مواد کے مصنف۔

 پیروی کریں: آپ کے بارے میں آپکے پاس وجٹس کے نیچے ، آپ اپنے سماجی پروفائلز کے لنکس دکھانا چاہیں گے تاکہ لوگ آپ کی پیروی کرسکیں۔  عام طور پر ، یہ آپ کا فیس بک پیج ، ٹویٹر پروفائل ، Google+ پروفائل ، وغیرہ ہوگا۔ آپ ہر نیٹ ورک کی نمائندگی کرنے کے لئے شبیہیں استعمال کرسکتے ہیں ، یا ان نیٹ ورکس سے آفیشل بکس ، بٹن اور بیج استعمال کرسکتے ہیں۔  مؤخر الذکر لوگوں کو آپ کی ویب سائٹ چھوڑنے کے بغیر آپ سے رابطہ قائم کرنے کی اجازت دے کر آپ کو سوشل میڈیا سامعین بنانے میں مدد ملتی ہے۔

 مقبول اشاعتیں: ایک مشہور پوسٹس ویجیٹ آپ کے مشمولات کے سب سے اوپر کے زائرین کو براہ راست مدد فراہم کرے گا۔  ورڈپریس پاپولر پوسٹس پلگ ان آپ کو تبصرے اور نظریہ کی گنتی پر مبنی پوسٹس کی نمائش کرنے ، آسانی سے اس میں تخلیق کرنے میں مدد کرے گا۔

 مشتھرین: اگر آپ اپنے بلاگ میں اشتہاری بینرز شامل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو پھر انہیں شروع سے ہی شامل کریں لہذا جب آپ مشتھرین کو حاصل کرنا شروع کردیں تو باقاعدہ زائرین حیران نہیں ہوں گے۔  اس وقت تک آپ جو بینرز استعمال کرتے ہیں وہ ان مصنوعات سے منسلک ہوسکتے ہیں جن کے لئے آپ ایک وابستہ مارکیٹر ہیں یا جن مصنوعات کو آپ پسند کرتے ہیں۔

 بلاگ پوسٹس کا مواد

 بلاگ پوسٹس کے تکنیکی عناصر میں جانے سے پہلے ، ایک بنیادی بات یہ ہے کہ ہر طاق میں ہر بلاگر کو اس کی پابندی کرنے کی ضرورت ہے۔  قارئین کو ذہن میں رکھتے ہوئے مواد تخلیق کریں آپ سرچ انجنوں کے ل your اپنے مواد کی اصلاح کے بارے میں بہت کچھ پڑھیں گے ، اور یہ ضروری ہے کہ ، اگر آپ انسانوں کے ل your اپنے مواد کو بہتر نہیں بناتے ہیں تو ، آپ کو اس کی نمائش کبھی نہیں ہوگی  آخر میں روابط حاصل کریں اور سرچ انجنوں میں اچھی طرح سے درجہ بندی کریں۔

 اگر آپ ایسا مواد لکھتے ہیں جس کو لوگ پڑھنا پسند کرتے ہیں ، تو آپ کو ٹریفک ، معاشرتی حصص اور روابط ملیں گے جب آپ کے قارئین کی تعداد بڑھ جاتی ہے۔ ہر نیٹ ورک کی نمائندگی کرنے کے لons ، یا ان نیٹ ورکس سے آفیشل بکس ، بٹن اور بیج استعمال کریں گے۔  مؤخر الذکر آپ کو اپنے معاشرتی تعمیر میں مدد کرتا ہے۔  ذیل میں ایک زبردست بلاگ پوسٹ کے بنیادی عناصر ہیں۔  ہم اس بارے میں بات کریں گے کہ قارئین اور سرچ انجن دونوں کو کس طرح بہتر بنایا جائے۔

 سرخی

 ممکنہ قارئین کی توجہ حاصل کرنے کے ل your آپ کے بلاگ پوسٹ کی سرخی ، یا عنوان ضرور تیار کیا جانا چاہئے جو اسے اپنے سوشل میڈیا نیوز فیڈز یا تلاش کے نتائج میں دیکھ سکتے ہیں۔  اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو مطلوبہ الفاظ کا ایک عمدہ فقرہ مل گیا ہے جسے تلاش کرنے والے لوگ آپ کے عنوان پر بلاگ اشاعتیں تلاش کرنے کے ل use استعمال کریں گے - اور اسے اپنی سرخی میں شامل کریں گے۔

 ایک سرخی لکھنے کے 10 آسان طریقے جس کے بہترین نتائج برآمد ہوں گے۔

 جب آپ کوئی عنوان لکھتے ہیں تو ، اس کے سر اور نمود پر دھیان دیں۔

 ایک مضبوط ٹائپ فاسس منتخب کریں۔

 آپ کی سرخی کو نمایاں کرنے کے لئے سائز دیں ، سب سے زیادہ مشہور ہیڈلائن سائز 20–36 پکسلز کی حد تک ہیں۔

 رنگ روکنے کے لئے استعمال کریں۔  67٪ لوگ کہتے ہیں کہ اس مواد کو سمجھنے میں ان کی مدد کے لئے سیاہ رنگ کا بہترین انتخاب ہے

 ایک عنوان کی مثالی لمبائی بہترین ہیڈ لائن کی لمبائی 50 سے 70 حروف یا 6 سے 8 الفاظ لمبی ہے

 ٹریفک کی بھرمار لانے کیلئے آپ کی سرخیوں کو بہتر بنانے کے خیالات۔

 بتانے کے بجائے مدد پر اپنی سرخی پر توجہ دیں

 کچھ کرنے کا بہترین طریقہ تجویز کریں۔

 اپنا تجربہ شیئر کریں۔

 مضبوط ، جذباتی سرخی کیلئے مثبت اعلٰی استعمال کریں

 ابہام سے گریز کریں اور نقطہ پر جائیں

 سوشل میڈیا کے لئے متبادل سرخی کی کوشش کریں

 وہ الفاظ ڈھونڈیں جو آپ کے قارئین مطلوبہ الفاظ کے منصوبہ ساز اور تحقیق کے متحرک مطلوبہ الفاظ کے اضافے سے تلاش کرتے ہیں

 وضاحت کی تعریف کی جاتی ہے قارئین واضح سرخیاں ترجیح دیتے ہیں جو واضح طور پر یہ بتاتی ہیں کہ وہ پوسٹ کو پڑھنے سے کیا حاصل کریں گے

 مسابقت سے اپنی سرخی کو مختلف بنائیں

 ایسی سرخیاں شائع کریں جو آپ کے مواد کو نشان زد کریں

 اپنے پرانے نظریات کو نئی سرخیوں اور زاویوں سے دوبارہ چلائیں

 تعارف

 آپ کے بلاگ پوسٹ کا پہلا پیراگراف یا تو لوگوں کو پڑھنے میں رکھے گا یا لوگوں کو رخصت کردے گا۔  یقینی بنائیں کہ یہ لوگوں کو آپ کے بقیہ مواد کو پڑھنے پر مجبور کرتا ہے۔  اس پیراگراف میں آپ کو مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کے فقرے کو کم سے کم ایک بار تلاش کرنا چاہئے۔

 مرکزی مواد

 مواد کی کامل مقدار لکھیں زیادہ سے زیادہ پوسٹ 7 منٹ پڑھنے کے برابر ہے۔  یہ آپ کے بلاگ پوسٹ مواد کا بنیادی حصہ ہے۔  اس وعدے کی تکمیل کے طور پر سرخی کے بارے میں وعدے اور مرکزی مواد کے بارے میں سوچیں۔  آپ کے مرکزی مواد کو کسی بھی شخص کو پوری طرح مطمئن کرنا چاہئے جو عنوان کے مطابق آپ کی پوسٹ پر جاتا ہے۔

 اگر آپ کوئی ایسا مواد تیار کرتے ہیں جو آپ کی سرخی کے وعدوں کو پورا نہیں کرتا ہے تو ، لوگ آپ کے بلاگ کو ناقابل تسخیر کے طور پر شناخت کرنا شروع کردیں گے اور اس طرح ، آنا بند کردیں گے۔  آپ کے بلاگ خطوط کی لمبائی 300 سے 3،000 یا اس سے زیادہ الفاظ تک ہوسکتی ہے۔  اپنی پوسٹوں کی لمبائی کو متبادل بنانا بہتر ہے کیونکہ آپ اپنے سامعین کے ل for بہتر کام کرنے کے بارے میں بصیرت حاصل کریں گے۔

 سب سرخیاں

 بہت سے لوگ آپ کے بلاگ کے مشمولات کو الفاظ کے لفظ پڑھنے کے برخلاف اسکین کریں گے۔  ایسے ذیلی عنوانات لکھیں جو آپ کے مواد کو ہضم کرنے والے حصوں میں توڑ دیتے ہیں ، اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ وہ سب ہیڈس ان کے اندر موجود مواد کی نمائندگی کریں۔

 بولڈ ٹیکسٹ - اہم نکات کو اجاگر کرنے میں مدد کے لئے اپنے مرکزی مواد کے کچھ علاقوں میں بولڈ ٹیکسٹ کا استعمال کریں۔  اسے بطور انتخاب استعمال کریں ، بصورت دیگر آپ کا پورا مضمون جرات مندانہ معلوم ہوگا ، اس طرح سے مواد کے اہم حص highlightوں کو اجاگر کرنے کی اہلیت ختم ہوجاتی ہے۔

 بلٹ شدہ / نمبر والی فہرستیں - اگرچہ آپ نہیں چاہتے ہیں کہ آپ کی پوری پوسٹ کو گولی لگائی جائے یا نمبر والی فہرستیں بنائی جائیں ، لیکن یہ فہرستیں مفید مواد والے اقدامات اور فہرستوں کو الگ کرنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔

 میڈیا - میڈیا کے ساتھ اپنے مواد کے ٹیکسٹ حصے کی تکمیل کریں ، جیسا کہ متعلقہ تصاویر اور ویڈیو۔  اس سے آپ کے مواد کو توڑنے میں مدد ملے گی اور آپ کے نکات کو بہتر انداز میں بیان کیا جاسکے گا۔  تصاویر کو آپ کی پوسٹ کی تلاش کی اصلاح کے حصے کے طور پر بھی استعمال کیا جاسکتا ہے — تصویر کے فائل نام میں ALT ٹیگ کے ساتھ آپ کی پوسٹ کے اہم مطلوبہ الفاظ کے فقرے بھی شامل ہیں۔

 نتیجہ اخذ کرنا

 اختتام آپ کی پوسٹ کے آخر میں ایک پیراگراف یا دو ہونا چاہئے تاکہ خلاصہ کیا جا the کہ قاری کو اس سے کیا فائدہ اٹھانا چاہئے تھا۔  اگر انہوں نے ایسا نہیں کیا تو ، امکانات ہیں ، وہ یہ دیکھنے کے لئے واپس چلے جائیں گے کہ انھوں نے کیا کھویا ہے۔

 آپ کے بلاگ پوسٹ کی آخری لائن کال ٹو ایکشن کی شکل میں ہونی چاہئے۔  یہ اتنا ہی آسان ہوسکتا ہے جتنا قارئین کو اپنے خیالات کو تبصرے میں بانٹنا یا پوسٹ کو سوشل میڈیا پر شیئر کرنا اگر وہ لطف اندوز ہوں تو۔  اگر آپ کی پوسٹ کسی خاص مصنوع یا خدمات کو فروغ دینے کے ل written لکھی گئی ہے تو ، کال ٹو ایکشن کو قاری کو اس کے بارے میں مزید معلومات کے لئے حوصلہ افزائی کرنی چاہئے۔

 آپ کو ہر پوسٹ میں اس فہرست میں شامل تمام عناصر کو شامل کرنے کی ضرورت نہیں ہے ، لیکن اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس ہمیشہ دل چسپ تعارف ، معیاری مواد اور کوئی ٹھوس نتیجہ اخذ کرنا ہے۔

 مواد کی قسمیں

 ویڈیوز

 اگر آپ یوٹیوب سے نئے زائرین حاصل کرنا چاہتے ہیں ، یا کسی بلاگ پوسٹ کو لکھنے سے کہیں زیادہ ویڈیو ریکارڈ کرنا آسان محسوس کرتے ہیں تو ویڈیو مواد آپ کے منصوبوں میں ہونا چاہئے۔  اگر آپ اپنے کمپیوٹر سے ٹیوٹوریلز ریکارڈ کرنا چاہتے ہیں تو آپ سبھی کو ایچ ڈی کیمرا (اگر آپ ویڈیو پر بننا چاہتے ہیں) ، ایک مائکروفون اور / یا اسکرین فلو جیسے سکرین کیپچر پروگرام کی ضرورت ہے۔  آپ ویبینارز ، Google+ ہینگ آؤٹس اور دوسرے پلیٹ فارمس سے ویڈیوز بھی بنا سکتے ہیں۔

 پریزنٹیشنز

 پاورپوائنٹ پریزنٹیشنز یا پریزیس بنانے سے لطف اٹھائیں؟  پھر سلائیڈ شو کا مواد بنائیں جسے آپ سلائیڈشیر جیسی سائٹوں پر یا اپنے بلاگ کے مواد کو بڑھانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔

 وائٹ پیپرز اور کیس اسٹڈیز

 اگر آپ گہرائی میں ، تحقیق شدہ مواد پر لکھنا پسند کرتے ہیں تو پھر وائٹ پیپرز اور کیس اسٹڈی پر غور کریں۔  ان کا خلاصہ بلاگ پوسٹ پر کیا جاسکتا ہے ، پھر آپ کو ای میل کی فہرست بنانے کے لئے یا سماجی حصص کے بدلے مفت ڈاؤن لوڈ کے طور پر پیش کیا جاسکتا ہے۔

 پوڈکاسٹس

 اگر آپ دوسروں کو بولنے یا انٹرویو دینا پسند کرتے ہیں تو پوڈکاسٹ آپ کے مشمولات کا حصہ ہونا چاہ.۔  وہ آپ کو ان لوگوں سے نئے قارئین حاصل کرنے کی اجازت دیتے ہیں جو پوڈ کاسٹ کو پسند کرتے ہیں ، اور آپ بلاگ پوسٹوں میں اپنے پوڈ کاسٹ کو نقل یا خلاصہ کر سکتے ہیں۔

 انفوگرافکس

 ڈیزائن ٹیلنٹ کے حامل افراد کے ل inf ، انفگرافکس آپ کے آئیڈیاز کے بارے میں زیادہ نمائش حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہوسکتا ہے۔  صحت سے متعلق ڈیزائن اور بیک اپ کے حقائق کے ساتھ ، آپ اپنے مواد کو ماشاءلی اور دوسروں کی طرح کی سائٹوں پر نمایاں کرسکتے ہیں جو باقاعدگی سے انفوگرافکس پوسٹ کرتے ہیں۔

 ای بکس

 ای بکس آپ کی ای میل کی فہرست بنانے کے ل or یا مفت میں ، متبادل طور پر ، آپ اپنی ویب سائٹ اور ایمیزون جلانے پر کچھ فروخت کرسکتے ہیں۔  آپ ان کو شروع سے تشکیل دے سکتے ہیں یا ایک خاص تھیم کا احاطہ کرنے والی متعدد بلاگ پوسٹس کو ریپیج کرسکتے ہیں۔

 اس قسم کے مواد کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ اگر آپ مختلف فارمیٹس کو تلاش کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو انوکھا مواد تخلیق کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔  مثال کے طور پر ، آپ بلاگ پوسٹ ٹیوٹوریل لے سکتے ہیں اور اسے بطور ویڈیو ریکارڈ کرسکتے ہیں۔  آپ پوڈ کاسٹ ٹرانسکرپٹ لے سکتے ہیں اور اسے بلاگ پوسٹ میں تبدیل کرسکتے ہیں۔  آپ متعدد بلاگ پوسٹس کو لے اور ان کو ایک کتاب میں جوڑ سکتے ہیں۔  امکانات لامتناہی ہیں۔

 نتیجہ اخذ کرنا

 اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا بلاگ ترقی کی منازل طے کرے ، تو معیار کا مواد بنانا اس کا جواب ہے۔  مقدار سے زیادہ معیار پر توجہ دیں ، یہاں تک کہ اگر آپ کو تعدد اور مستقل مزاجی کو قربان کرنا پڑے۔  آپ کے پڑھنے والے اس کے ل for آپ کی تعریف کریں گے۔

No comments:

Post a Comment