اپنے بلاگ اور اس کے مواد کو کیسے فروغ دیں
ہماری مشمولیت تخلیق گائیڈ میں ، آپ نے یہ سیکھا کہ آپ کے بلاگ کا مواد متعین کرنے والا عنصر ہے جو آپ کے بلاگ کو بنا یا توڑ ڈالے گا۔ آپ نے حیرت انگیز مواد تخلیق کرنے میں کیا چیز لی ہے اس کے ساتھ ساتھ آپ اپنے سامعین کے لئے تیار کردہ مواد کی اقسام کو بھی سیکھا۔ لیکن اگر آپ کے مشمولات کو کبھی نہیں دیکھا جاتا ہے تو آپ کا مواد بلاگنگ میں کامیاب ہونے میں آپ کی مدد نہیں کرے گا۔
یہی وجہ ہے کہ آپ کو اپنے بلاگ کو مجموعی طور پر مارکیٹ کرنے میں مدد کرنے کے لئے آن لائن مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کو جاننے کی ضرورت ہے ، نیز آپ کے بنائے ہوئے مواد کے ہر ٹکڑے کو بھی سیکھنا ہوگا۔ اسے مواد کی مارکیٹنگ کہا جاتا ہے۔ آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کی مہارتیں یہ طے کریں گی کہ کتنی ٹریفک آپ کی ویب سائٹ پر آتی ہے ، آپ کو کتنے معاشرتی حصص ملتے ہیں ، آپ کی اشاعتوں پر کتنے تبصرے کیے جاتے ہیں اور کتنے صارفین آپ حاصل کرتے ہیں۔
جب آپ اپنے بلاگ کو کمانا شروع کردیں گے تو بالآخر ، مقصد یہ ہے کہ زیادہ سے زیادہ زائرین ہوں۔ وہ زائرین جنہیں آپ اشتہاری کلکس ، وابستہ حوالہ جات اور مصنوعات / خدمات کے خریداروں میں تبدیل کرسکتے ہیں your آپ کی منیٹائزیشن کی حکمت عملی پر منحصر ہے ، جس میں ہمارے بلاگ منیٹائزیشن گائیڈ میں گفتگو ہوگی۔ اس وقت تک ، آئیے ان بہت سے طریقوں کو دیکھیں جن سے آپ اپنے بلاگ اور اپنے مواد کو فروغ دے سکتے ہیں۔
ترقی کی تیاری کر رہا ہے
اپنے بلاگ کو فروغ دینا شروع کرنے سے پہلے ، آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ یہ تیار ہے۔ یہ مرحلہ آپ کے شروع سے لے کر آپ کے بلاگ کو ترتیب دینے سے لے کر اپنے صفحات اور اشاعتیں بنانے تک ہر کام کی جانچ کررہا ہے۔
چیک کریں کہ آیا آپ کا بنیادی مواد رواں اور فروغ کے لئے تیار ہے۔
اپنے مینو بار اور سائڈبار لنکس کو جانچنے کیلئے یہ یقینی بنائیں کہ صفحات ، اشاعتیں اور محفوظ شدہ دستاویزات صحیح طور پر کھلے ہیں۔
اپنے بلاگ کو اوپر والے براؤزرز (کروم ، فائر فاکس ، سفاری اور انٹرنیٹ ایکسپلورر) پر آزمائیں اور دیکھیں کہ کیا سب کچھ ٹھیک نظر آتا ہے۔
اپنی رابطہ کی معلومات چیک کریں اور اپنے رابطہ فارم کی جانچ کریں تاکہ معلوم ہو کہ یہ اچھی طرح سے کام کرتا ہے۔ اپنے بلاگ کے کمنٹ فارم کی جانچ کرکے یہ یقینی بنائیں کہ لوگ آسانی سے تبصرے چھوڑ سکتے ہیں۔
اپنے سوشل شیئرنگ بٹنوں کی جانچ کریں تاکہ لوگ آپ کے اشاعتوں کواپنے سوشل نیٹ ورکس پر شیئر کرسکیں۔
اپنے سوشل شیئرنگ کے بٹنوں کی جانچ کریں تاکہ یہ یقینی بن سکے کہ لوگ آپ کے اشاعتوں کو اعلی سوشل نیٹ ورکس پر شیئر کرسکیں۔
اپنے زائرین کو اپنے ساتھ جڑنے کے ایک یا زیادہ طریقے بتائیں اور اپنے بلاگ کو سبسکرائب کریں جس میں ای میل کے ذریعے سبسکرائب کرنے کا آپشن بھی ہے۔
اپنے زائرین سے باخبر رہنے کے لئے گوگل تجزیات کا سیٹ اپ کریں ، جہاں سے وہ آتے ہیں اور آپ کی ویب سائٹ پر سرفہرست مواد کے صفحات۔
فروغ مقاصد
شروع میں ، آپ کے اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے تین اہم اہداف ہوں گے۔
آپ کو اپنے نئے بلاگ کے بارے میں لفظ نکالنے کی ضرورت ہے تاکہ آپ کے طاق میں دلچسپی رکھنے والے آپ کے بلاگ کو ڈھونڈ سکیں ، آپ کا مواد استعمال کریں اور لفظ پھیلائیں۔
اتھارٹی بننے اور اپنے قارئین اور اپنے طاق کے اندر موجود دوسرے اثر و رسوخ سے اعتماد حاصل کرنے پر توجہ دیں۔ تکمیلی عنوان والے شعبوں میں اعلی بلاگرز کے ساتھ تعلقات استوار کریں اور اپنے نام اور ساکھ کو بڑھانے کے لئے جدوجہد کریں۔
جب بھی کوئی بھی آپ کے بلاگ کا تذکرہ کرتا ہے تو آپ کے طاق بازار میں مشغولیت ہوتی ہے۔ جب لوگ آپ کے مشمولات پر گفتگو کرنا شروع کردیں ، تو بات چیت میں شامل ہونے کو یقینی بنائیں ، جہاں کہیں بھی ہو ، بشمول آپ کے بلاگ ، سوشل نیٹ ورکس ، فورمز وغیرہ پر۔
اپنے اہداف کو اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے دوران ہر کام میں سوچیں۔ آپ کے اہداف یہ ہیں کہ بلاگ کی نمائش کریں ، خود کو ایک اتھارٹی کے طور پر قائم کریں اور اپنے طاق سامعین کے ساتھ مشغول ہوں۔
اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے طریقے
شروع میں ، آپ کے اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے تین اہم اہداف ہوں گے۔
اپنے رابطوں کو اپنے نئے بلاگ کے بارے میں بتائیں
ہر ایک جو آپ کے ساتھ رابطہ میں آتا ہے اسے معلوم ہونا چاہئے کہ آپ کے پاس بلاگ ہے۔ اس کو یقینی بنانے کے کچھ اچھے طریقے مندرجہ ذیل شامل ہیں۔
اپنے ای میل دستخط میں اپنے بلاگ کا URL شامل کریں تاکہ آپ کے ای میل رابطے اسے چیک کرسکیں۔ وائس اسٹیمپ ایک بہت اچھا ایپ ہے جو Gmail یا براؤزر پر مبنی دوسرے ای میل سسٹم کو استعمال کرنے والے کسی کو بھی آزمانے کے لئے ہے۔ یہ آپ کے دستخط میں آپ کی تازہ ترین بلاگ پوسٹ کو بھی کھینچ لے گا۔
اپنے بلاگ کا URL ان سماجی پروفائلز میں شامل کریں جس میں آپ ٹویٹر ، فیس بک ، لنکڈ ان ، Google+ ، پنٹیرسٹ ، وغیرہ شامل ہیں۔ اس طرح ، جب بھی لوگ آپ کو سوشل میڈیا پر تلاش کرتے ہیں ، وہ آپ کے بلاگ کو بھی دریافت کرسکتے ہیں۔
اپنے بلاگ کے یو آر ایل کو فورم کے پروفائلز اور دستخطوں میں شامل کریں جہاں آپ مباحثوں میں حصہ لیتے ہو ، اپنے نئے بلاگ کی طاقیت سے وابستہ ہوں۔
اپنے بلاگ URL کو کسی بھی سائٹ کے مصنف بائیو میں شامل کریں جس میں آپ پہلے ہی شراکت کررہے ہیں ، بشمول آپ کے اپنے دوسرے بلاگ بھی۔ ہوسکتا ہے کہ فوٹو گرافی کے بارے میں آپ کے پاس پہلے سے ہی بلاگ موجود ہو اور آپ مارکیٹنگ کے بارے میں بلاگ شروع کر رہے ہوں۔ آپ کے مصنف بائیو اور تقریبا page صفحہ کو آپ کے نئے مارکیٹنگ بلاگ سے جوڑنا چاہئے۔
ہر موقع پر دوسروں کے ساتھ نیٹ ورک
نیٹ ورکنگ ایونٹس میں شرکت کریں؟ اس بات کا یقین کر لیں کہ جب آپ سے پوچھیں کہ آپ کیا کرتے ہیں تو اپنے بلاگ کے بارے میں فوری لفٹ پچ بنائیں۔ اگر آپ خاص طور پر بلاگنگ کانفرنس میں ہیں تو ، لوگوں کو یہ بتانا انتہائی قابل قبول ہے کہ آپ نے اپنے ڈومین ڈاٹ کام کی بنیاد رکھی ہے ، ایک ایسا بلاگ جس سے لوگوں کو آپ کے موضوع کے بارے میں مزید معلومات حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ کے پاس ایک دن کی نوکری ہوتی ہے جس کی آپ کو فروغ دینے کی ضرورت ہوتی ہے تو ، آپ کی لفٹ پچ یہ ہوگی کہ آپ [[آپ کی ملازمت کا عنوان] ہیں ، اور آپ اپنے ڈومین ڈاٹ کام بھی چلاتے ہیں جو لوگوں کو آپ کے موضوع کے بارے میں مزید جاننے میں مدد فراہم کرتا ہے۔
اپنے بلاگ کو سرچ انجنوں میں جمع کروائیں
ہم Yoast SEO کے نام سے ایک پلگ ان استعمال کرنے کی تجویز کرتے ہیں۔ اس پلگ ان کی ایک خصوصیت آپ کو اپنے بلاگ کے لئے کسٹم سائٹ کا نقشہ بنانے کی اجازت دیتی ہے۔ آپ اس سائٹ کا نقشہ گوگل ویب ماسٹر ٹولز (گوگل کے لئے) اور بنگ ویب ماسٹر ٹولز (بنگ اور یاہو کے لئے) کے ذریعے اپنے بلاگ کو سرچ انجنوں پر جمع کرنے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔
اپنے بلاگ کو ڈائریکٹریز میں جمع کروائیں
اگرچہ ایسی سینکڑوں ڈائریکٹریاں ہیں جو آپ کے بلاگ کو مخصوص سالانہ یا مستقل فیس لسٹنگ کے ل list فہرست بنائیں گی ، لیکن معیار کے لحاظ سے صرف ایک مٹھی بھر پر ہی غور کیا جانا چاہئے۔ ان میں بیسٹ آف ویب بلاگز (جمع کروانے کے لئے $ 150) ، اور ایٹن ویب بلاگ ڈائرکٹری (35 ڈالر جمع کروانے کے لئے) شامل ہیں۔ ان ڈائریکٹریوں میں سے کچھ مفت کی فہرست بھی پیش کرتے ہیں ، لیکن آپ اپنے شامل ہونے کو دیکھنے کے ل a بہت طویل وقت کا انتظار کریں گے ، یہ فرض کرتے ہوئے کہ انہوں نے اسے بالکل شامل کیا ہے۔
دوسرے بلاگ پر تبصرہ
دوسرے طاق بلاگز پر تبصرہ کرنا آپ کے طاق میں ٹاپ بلاگرز کے ساتھ تعلقات استوار کرنے کا ایک عمدہ طریقہ ہے۔ اپنے طاق میں سر فہرست بلاگ تلاش کرنے کے لئے ویب پر تحقیق کریں اور ان کی تازہ ترین اشاعتوں پر تبصرہ کرنا شروع کریں۔ اس سے آپ کو ان کے اور ان کے قارئین کو اپنے وجود سے آگاہ کرنے کے ساتھ ساتھ مقام کے اندر اپنا اپنا اختیار تیار کرنے میں مدد ملے گی۔
اپنے طاق میں دوسرے بلاگوں میں تعاون کریں
گوگل کے ویبپیم کے سربراہ میٹ کٹس نے ایس ای او کے ذریعہ مہمان بلاگنگ کی ایک حکمت عملی کی مذمت کی ہے۔ جب تک کہ آپ کوالٹی بلاگز پر معیاری مواد جمع کروا رہے ہیں اس وقت تک ، اپنے طاق کے اندر نمائش حاصل کرنے کا یہ ایک بہت اچھا طریقہ ہے۔ ہر ایک پوسٹ اور سماجی پیروکاروں کے تبصرے کی تعداد کے حساب سے ایسے بلاگز تلاش کریں جن میں بہت سارے سوشل شیئرز اور کمیونٹی کی مصروفیات ہوں۔
بلاگ کے مالکان اور / یا ایڈیٹرز کو جاننے کے ل with ، ان کے ساتھ تعلقات قائم کریں ، اور پھر ان سے رابطہ کریں کہ آیا وہ اپنی ویب سائٹ پر نئے شراکت کاروں کو قبول کررہے ہیں۔ کلیدی مہمان بلاگرز کے برخلاف نئے شراکت داروں کا کہنا ہے - "شراکت کار" بلاگ کے مالک / ایڈیٹر سے کہتا ہے کہ آپ ان کے لئے اعلی معیار کا مواد تخلیق کرنے کے پابند ہیں بجا کہ اپنے آپ کو فروغ دینے کے لئے صرف کچھ تھپڑ مارنے کے مقابلہ میں۔
فیڈ برنر اکاؤنٹ بنائیں
فیڈ برنر گوگل کی ملکیت میں ایک خدمت ہے جو آپ کو اپنے RSS فیڈ میں شامل صارفین کی تعداد کو ٹریک کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ اپنے بلاگ زائرین کو ان کے پسندیدہ آر ایس ایس ریڈر جیسے فیڈلی میں اپنے بلاگ کو سبسکرائب کرنے کا طریقہ پیش کرنے کے لئے اس کا استعمال کریں۔
تلاش کے ل your اپنے بلاگ کو بہتر بنائیں
باقاعدگی سے اپنے بلاگ پر قیمتی مواد بنانا آپ کے مواد کو انڈیکس میں تلاش کے انجنوں کو حاصل کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ بلاگ اور آپ کی پوسٹس مخصوص مطلوبہ الفاظ کے ل for درجہ بندی کریں تو ، آپ ہمیشہ تلاش کے ل both دونوں کو بہتر بنانے کی کوشش کرنا چاہیں گے۔ یہ آپ کے بلاگ کے ہوم پیج ، اہم جامد صفحات ، اور آپ کی ہر ایک اشاعت میں مطلوبہ الفاظ کی مطلوبہ SEO عنوان اور میٹا کی تفصیل شامل کرنے کے لئے Yoast SEO کے فراہم کردہ فیلڈز کا استعمال اتنا آسان ہوسکتا ہے۔
گوگل کے اچھے پہلو پر قائم رہنے کے ل keywords ، اپنے بلاگ کو مطلوبہ الفاظ کی مدد سے زیادہ استعمال کرنے سے گریز کریں۔ ہر صفحے اور اشاعت پر مطلوبہ الفاظ کے ایک جملے کا انتخاب کریں۔ اس کو اپنے SEO عنوان ، میٹا کی وضاحت ، اور صفحے پر ایک تصویر میں شامل کریں۔
اپنی میلنگ لسٹ بنانا شروع کریں
میلنگ لسٹ بنانے کے ل traffic ٹریفک کی کافی مقدار میں وصول کرنا شروع کرنے تک انتظار نہ کریں - شروع سے ہی شروع کریں۔ اگر آپ کے بلاگ کو لانچ کرنے کے پہلے دن آپ کو دو افراد ملتے ہیں جو اسے پسند کرتے ہیں تو ، آپ چاہتے ہیں کہ وہ دو افراد آپ کو اپنا ای میل ایڈریس دے سکیں تاکہ آپ ان کو اپنے بلاگ میں جو کچھ ہو رہا ہے اسے تازہ ترین بناسکیں۔ بعد میں ، اس لسٹ میں وہی ہوگا جو آپ اپنی منیٹائزیشن کی حکمت عملی کو فروغ دینے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔
عام طور پر میلنگ لسٹ کو چلانا شروع میں مہنگا نہیں ہوتا ہے۔ میل چیمپ جیسی خدمات آپ کو 12،000 تک ای-میل کے 2،000 تک مفت صارفین کی سہولت فراہم کرتی ہیں ، جبکہ اوبر جیسی خدمات آپ کو ہر مہینہ for 19 میں لامحدود ای میلز کے 500 تک صارفین کی سہولت فراہم کرتی ہیں۔
اپنی ای میل کی فہرست میں اضافہ کرنے کی حکمت عملی:
سلائیڈ اپ آپٹ ان دائیں کونے سے آتا ہے جب کوئی صارف نیچے سکرول کرتا ہے
ہیلو بار آپٹ-
مرکزی بلاگ ڈومین پر نمایاں سائن اپ باکس
ای میل کے ل content پیش کردہ مواد سے باہر نکلیں
دیکھو کہ آپ کے حریف کیا کر رہے ہیں
جب آپ کے بلاگ کی تشہیر کی بات آتی ہے تو آپ کو پہی reinے کو دوبارہ تبدیل کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔ ذرا دیکھیں کہ مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لحاظ سے آپ کے حریف کیا کر رہے ہیں۔ آپ SEO بیک لنک کے اوزار استعمال کرسکتے ہیں تاکہ آپ کو وہ لنک دکھائے جو آپ کے حریف کو مل رہے ہیں جو سوشل نیٹ ورکس ، ڈائریکٹریوں ، مہمانوں کے پوسٹنگ کے مواقع اور دیگر آن لائن مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے حوالے سے ان کی حکمت عملی پر روشنی ڈالیں گے۔ سنجشتھاناسو میں ایک مفت بیک لنک ایکسپلورر ہے جسے آپ اس مقصد کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔
اشتہارات کی ادائیگی کے اختیارات دیکھو
اگر آپ کے پاس بجٹ ہے تو ، آپ ادائیگی والے اشتہار کے ذریعہ اپنے ابتدائی ٹریفک کو فروغ دے سکتے ہیں۔ گوگل ایڈورڈز آپ کو گوگل سرچ اور ان کے ڈسپلے نیٹ ورکس پر اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے لئے ادائیگی کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ فیس بک ، ٹویٹر ، لنکڈ ان ، اور اسٹمبلپون جیسے سوشل نیٹ ورکس کے اپنے اشتہاری پلیٹ فارم موجود ہیں تاکہ آپ اپنے بلاگ اور بلاگ پوسٹوں پر ٹریفک چلانے میں مدد کریں۔ آپ اپنے طاق کے دوسرے بلاگوں پر اشتہاری اختیارات بھی دیکھ سکتے ہیں جو بہت ٹریفک وصول کرتے ہیں۔ یہ عام طور پر بینر کے اشتہارات یا سپانسر شدہ جائزوں کی شکل میں ہوگا۔
اپنے بلاگ کے مواد کو فروغ دینے کے طریقے
مجموعی طور پر اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے علاوہ ، آپ اپنے بلاگ کے مواد کو بھی فروغ دینا چاہیں گے ، یعنی ہر ایک ، انفرادی بلاگ پوسٹ۔ جیسا کہ آپ اپنے مواد کو فروغ دیتے ہیں ، مجموعی طور پر آپ کے بلاگ میں مزید ٹریفک ، معاشرتی شیئرز اور مشغولیت حاصل ہوگی۔ آپ کے مواد کو فروغ دینے کے کچھ طریقے یہ ہیں۔
بک مارکنگ اور ووٹنگ سائٹوں پر اپنے بلاگ پوسٹس جمع کروائیں
ڈائریکٹریوں کی طرح ، یہاں سینکڑوں سماجی بک مارکنگ اور ووٹنگ سائٹیں ہیں۔ اور ڈائریکٹریوں کی طرح ، یہ سب قابل قدر نہیں ہیں۔ آپ کا مقصد سوشل بُک مارکنگ اور ووٹنگ سائٹوں کی تلاش ہے جو صارفین کو مصروف رکھتے ہیں۔
ان میں لذیذ ، ٹھوکر سے چلنا ، ریڈڈٹ ، بزسوگر ، ان باؤنڈ اور اسی طرح کی چیزیں شامل ہیں۔ نوٹ کریں کہ ان سائٹوں میں سے زیادہ تر لوگوں کو ہر وقت اپنے مواد کو فروغ دینے کا شوق نہیں ہے ، لہذا آپ ان نیٹ ورکس پر دوست بنانے اور کبھی کبھار ان کے ساتھ اس امید کا اشتراک کرنے پر غور کرنا چاہیں گے کہ وہ ان نیٹ ورکس پر جمع کردیں گی۔
بلاگ پروموشن نیٹ ورک آزمائیں
متعدد نیٹ ورک صرف اور صرف ان لوگوں کو جمع کرنے کے مقصد کے لئے موجود ہیں جو اپنے بلاگ پوسٹوں کو فروغ دینے میں ایک دوسرے کی مدد کرنا چاہتے ہیں۔ ان نیٹ ورکس میں ٹرائبر ، سوشل بز کلب ، وائرل کونٹینٹ مکھی ، اور اسی طرح کے شامل ہیں۔ جب آپ اپنے طاق میں دوسروں کے ساتھ نیٹ ورک کرتے ہیں تو آپ اپنا بلاگ پوسٹ پروموشنل نیٹ ورک بھی بنا سکتے ہیں۔ بس ہر ایک کو کسی فیس بک گروپ میں یا کسی ای میل کی فہرست میں جوڑنا ہے جہاں وہ اپنی تازہ ترین اشاعتوں کا اشتراک کرسکیں۔
خود کو سوشل میڈیا پر قائم کریں
اس مقام تک ، آپ کو پہلے ہی ہر سوشل چینل پر اپنے پسندیدہ نام کا دعوی کرنا چاہئے تھا۔ آپ کے طاق پر انحصار کرتے ہوئے ، کچھ سوشل میڈیا چینلز انمول ہوسکتے ہیں۔ یہ بات کبھی بھی نہ بھولیں ، کہ سوشل میڈیا (ادا کی گئی اشتہاری کو چھوڑ کر) دوسروں کے ساتھ رابطہ قائم کرنے کے لئے ایک جگہ ہے ، ان کے لئے مددگار ثابت ہو اور اپنی مہارت ظاہر کرے۔
کسی میگا فون کے ساتھ امید نہ رکھیں اور سرکس میں بارکر کی طرح کام نہ کریں۔ اس کے بجائے ، سوشل میڈیا کو ایک بہت بڑی کاک ٹیل پارٹی کی طرح سلوک کریں — وہ جگہ جہاں آپ دوسروں سے مل سکتے ہو ، تجارتی نظریات اور نیٹ ورکس کو تشکیل دینے کے ل network نیٹ ورک۔ آپ ہر ایک سے ملتے ہیں جو آپ سے ملتے ہیں۔ آپ کا مقصد قیمتی ہونا اور اپنے موجودہ یا مستقبل کے بلاگ قارئین کے ساتھ مشغول ہونا ہے۔
جن اہم سوشل نیٹ ورکس پر آپ کو تعمیراتی رابطوں کی طرف کام کرنا چاہئے وہ نیچے دیئے گئے ہیں۔ ہر سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو مختلف استعمال کیا جانا چاہئے اور ان سے رابطہ کرنا چاہئے۔ کسی کو (یا ان) کا انتخاب کریں جو آپ کی ضروریات کو بہترین طور پر فٹ کردیں اور اپنے مقاصد تک پہنچنے میں مدد کے ل le ان کا فائدہ اٹھانے میں ماہر بنیں۔
ٹویٹر: 4/5 ٹویٹر صارفین اپنے موبائل آلات پر سرگرم ہیں۔ ٹویٹر پر 200 ملین سے زیادہ صارفین موجود ہیں۔ ہر سیکنڈ میں 5700 ٹویٹس ہوتے ہیں کچھ کہتے ہیں کہ یہ یکطرفہ گفتگو ہے ، جس میں 280 کرداروں (زیادہ سے زیادہ) پیغامات پر مسلسل فائرنگ کی جاتی ہے جس میں بہت سارے لوگ بات کرتے ہیں ، لیکن بہت سارے لوگ نہیں سنتے ہیں۔ دوسروں نے اپنے مشمولات کو فروغ دینے کے ل to ایک مضبوط ، منسلک پیروی کرنے کا انتظام کیا ہے۔
لنکڈ ان: 35 users صارفین ہر روز لنکڈ تک رسائی حاصل کرتے ہیں ، 39 users صارفین لنکیمن پریمیم اکاؤنٹس کے ذریعے استعمال کرنے کی ادائیگی کرتے ہیں۔ لنکڈ ان پیشہ ور افراد کے لئے ایک اہم سماجی نیٹ ورک ہے۔ 100 ملین سے زیادہ صارفین کے ساتھ ، آپ کے طاق میں دوسرے بلاگرز اور کاروباری مالکان کے ساتھ رابطہ قائم کرنے کے لئے یہ ایک بہترین جگہ ہے۔ جب کاروباری سے متعلق معلومات کی بات کی جاتی ہے تو نیٹ ورک کے پاس بہت ساری پیش کش ہوتی ہے۔ اس نیٹ ورک کا منفی پہلو یہ ہے کہ ٹویٹر کے برعکس ، آپ کو کسی شخص سے رابطہ کرنے کے ل already پہلے سے ہی (یا ان کا ای میل پتہ جاننا ہوگا) جاننا ہوگا۔
Google+: سوشل میڈیا پلیٹ فارم سے زیادہ ، گوگل آن لائن منتقل کرنے والوں اور شیکرز کی شناخت کیلئے Google+ کو بطور مرکز استعمال کررہا ہے۔ انٹرنیٹ دیو نے Google مقامات سے کاروبار کی فہرستوں کو Google+ میں منتقل کردیا ہے۔ یہ ایک ایسا سوشل میڈیا پلیٹ فارم ہوسکتا ہے جسے آپ یقینی طور پر نظرانداز نہیں کریں۔ مارک ٹرافگین Google+ سے متعلق ہر چیز سے ہم آہنگ رہتا ہے ، لہذا تازہ کاری کے ل Mark مارک کو فالو کریں۔
پنٹیرسٹ: اگرچہ یہ خواتین اب بھی بنیادی طور پر استعمال کرتے ہیں ، پنٹیرسٹ پر مردوں کی تعداد بڑھتی جارہی ہے۔ ایک سو ملین سے زیادہ فعال ماہانہ صارفین کے ساتھ ، پنٹیرسٹ کے اعدادوشمار متاثر کن ہیں۔
فیس بک: ایک ارب سے زیادہ فعال ماہانہ صارفین کے ساتھ ، فیس بک سوشل میڈیا نیٹ ورک کا پہلا نمبر ہے۔ امکانات ہیں ، آپ کے بہت سے امکانی قارئین اور آئندہ صارفین کے پاس پہلے سے ہی ایک اکاؤنٹ ہے۔ ایک بات یاد رکھنے کی بات یہ ہے کہ فیس بک کو سچے "معاشرتی" تعامل کے لئے مخصوص کیا جاتا ہے۔
آپ اپنے بلاگ کا فیس بک پیج لانچ کرسکتے ہیں اور اس کمیونٹی کے ساتھ تعامل شروع کرسکتے ہیں جو پہلے ہی قائم ہے ، لیکن اس پلیٹ فارم پر خوشی سے کاروبار میں اختلاط کرنے میں محتاط رہیں۔ فیس بک آپ کے پیروکاروں کے ساتھ مشغولیت کا بدلہ دیتا ہے ، لہذا یہ مقصد متعلقہ پوسٹس اور اپ ڈیٹ کی مقدار نہیں بلکہ آپ کے مداحوں کو مربوط کرنے کا معیار ہے ، جو آپ کو موصولہ لائیکس ، کمنٹس اور شئیرز کی تعداد سے ماپا جاسکتا ہے۔
یہ بھی یاد رکھیں کہ آپ کی پوسٹس کو فروغ دینے کے لئے فیس بک ایک بہترین جگہ ہے۔ جب آپ اپنے نامیاتی سامعین میں اضافہ کرتے ہو اور پہنچتے ہو تو آپ ان کے ادا کردہ اشتہاری پلیٹ فارم کا استعمال کرکے ایسا کرسکتے ہیں۔
YouTube: 1 گھنٹے کی ویڈیو YouTube پر ہر دوسرے نمبر پر اپ لوڈ کی جاتی ہے! ہم YouTube پر ہر ماہ 6bn گھنٹوں کی ویڈیو دیکھتے ہیں۔ اب گوگل کے زیر ملکیت ، آپ جو ویڈیوز یوٹیوب پر لانچ کرتے ہیں وہ دنیا کے سب سے بڑے سرچ انجن میں تیزی سے انڈیکس ہوسکتے ہیں۔ اپنے یوٹیوب چینل اور لانچوں پر سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) حکمت عملیوں کا اطلاق کرنا نہ بھولیں - خاص طور پر ایک ٹارگٹ مطلوبہ الفاظ کے فقرے کے ساتھ اپنے عنوانات اور ویڈیو کی وضاحت کو بہتر بناتے ہوئے۔ برائن ڈین اس عمدہ مضمون میں بنیادی باتوں کو ناخن دیتی ہے۔
ویڈیو فائلوں کے سائز کی وجہ سے اپنے بلاگ پر اپنے ویڈیوز کی میزبانی کرنا دانشمندی کی بات نہیں ہے کہ آپ بہت زیادہ پیچھے رہ جائیں گے۔ یوٹیوب اس سلسلے میں ایک عمدہ مدد ہے۔ آپ وہاں مفت میں ویڈیو کی میزبانی کرسکتے ہیں ، SEO فائدہ حاصل کرسکتے ہیں ، اور پھر انہیں اپنے بلاگ پر سرایت کرسکتے ہیں۔ مزید معلومات کے ل business کاروبار کے لئے یوٹیوب کا استعمال شروع کرنے کے طریقے کے بارے میں اس شاپ بلاگ مضمون کو دیکھیں۔
انسٹاگرام: یہ سائٹ آپ کو اپنے موبائل آلہ کے ذریعہ تصاویر شیئر کرنے کی سہولت دیتی ہے۔ یہ Pinterest کی طرح ہی ہے ، اس میں آپ ایسے بورڈ تشکیل دے سکتے ہیں جو مخصوص عنوانات پر مرکوز ہوں۔ یہاں ایک بار پھر ، یاد رکھیں کہ مرکز رہنا کتنا ضروری ہے۔ یقینی بنائیں کہ آپ کی تصاویر وہی ہیں جو آپ کے سامعین دیکھنا چاہتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو عام دلچسپی والی اشاعتیں شائع نہیں کرنی چاہئیں ، بلکہ مجموعی طور پر آپ کے پروفائل کو آپ کے مطلوبہ سامعین کو اپنی طرف متوجہ کرنا چاہئے اور انہیں قیمت فراہم کرنا چاہئے۔
دوسرے سوشل نیٹ ورکس: سوشل میڈیا کے دیگر امکانات ہیں ، اور نئے باقاعدگی سے دکھائے جاتے ہیں۔ اگرچہ ہم میں سے بیشتر کے ل the ، پہلے ہی مشہور چینلز میں سے ایک ہماری ضروریات کو اچھی طرح سے پورا کرے گا اور زیادہ سے زیادہ پروموشنل فائدہ پہنچائے گا۔ یقینا ، آپ کا کاروبار انوکھا ہے ، اور آپ کو سوشل میڈیا کے راستوں کا استعمال کرنا چاہئے جو آپ کے مخصوص انداز اور انداز کے مطابق ہوں۔
اگر آپ کے سامعین کو اکٹھا کرنے کے لئے کم پہچانا جانے والا چینل موجود ہے تو آپ کو ان کے ساتھ ہونا چاہئے۔ آپ جو بھی کریں ، اپنے آپ کو بڑھاوا نہ دیں۔ آپ جو آن لائن کرتے ہیں وہ آپ کی صلاحیتوں کا عکس ہے ، اور آپ کے مواد کی مارکیٹنگ آپ کے مواد کی حکمت عملی کا عکاس ہے۔
سیاق و سباق اہم ہے
سیاق و سباق وہ حالات ہیں جو کسی واقعہ یا خیال کی تشکیل اور چاروں طرف ہیں تاکہ اسے پوری طرح سے سمجھا جاسکے۔ جب بات بلاگ کے مواد کی ہو تو ، سیاق و سباق ہی وہ ہے جس طرح آپ اپنے مواد کو شائع ، تقسیم اور فروغ دے رہے ہیں۔ اگر آپ غلط سیاق و سباق میں اپنے سامعین سے رابطہ قائم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کا مواد کتنا اچھا ہے۔ آپ کا مواد پڑھا ، شیئر نہیں کیا جائے گا یا اس پر تبادلہ خیال نہیں کیا جائے گا۔
نتیجہ اخذ کرنا
درج کردہ نکات سے ہٹ کر ، آپ اپنے بلاگ کو فروغ دینے کے لئے دیگر تخلیقی طریقوں کے ساتھ آسکتے ہیں۔ آپ کی بہترین شرط یہ ہے کہ چھوٹی شروعات کریں اور راستے میں اپنی ترویج حکمت عملی میں ایڈجسٹ کریں۔ اہم بنیادی اصولوں پر توجہ مرکوز کرنا ہمیشہ یاد رکھیں:
صاف اور مناسب طریقے سے چلانے والے بلاگ کو برقرار رکھنا۔
مرکوز اور مددگار مواد تیار کرنا۔
گفتگو میں مشغول ہوں اور اپنا اختیار بنائیں۔
No comments:
Post a Comment